Annons

• V 8.68.00.00

(0)
  • Säkerhetsstatus

Det är för att göra ditt barn bekant och bekväm med den ovana miljön på förskolan.

Har du ett barn och vill du förbättra deras färdigheter innan de börjar förskolan med hjälp av din mobil? Då kommer den här appen säkert att hjälpa dig och ditt barn medan ni leker. Det här är spelet My Kindergarten för Android. Spelet är mycket enkelt, allt du behöver göra är att följa instruktionerna som ges i klassen och leka med dina pandavänner.

Här är några av de bästa funktionerna i My Kindergarten

Det är för att göra ditt barn bekant och bekväm med den ovanliga miljön på förskolan.

En vanlig utmaning som de flesta föräldrar står inför är att deras barn inte vill gå till förskolan i början. Eller om de går, kommer de att känna sig mycket obekväma och gråta. Till en början är förskolan en mycket okänd och något skrämmande plats för små barn men när de väl har vant sig vid det brukar de tycka om det.

"Min Förskola" innehåller många scener och aktiviteter som ofta är en del av förskoleupplevelsen. Dessa inkluderar en lekplats med alla slags leksaker, en rutschkana och en simbassäng. Barnen kan leka, dela mat med sina vänner, ta en tupplur på middagen och göra några utomhusaktiviteter. Denna applikation kommer att hjälpa dina barn att bli bekanta med förskolan och utveckla en positiv inställning till den.

Detta spel är en scen-simulering av barn som stannar i förskolan, som erbjuder 8 speciella scener, till exempel dockhus, vilorum, matsal, leken Kurragömma, simtävling och så vidare. Barnen kan få en tidig upplevelse av förskolelivet genom detta spel.

Baby Bus är det första varumärket inom programvara för tidig barndomsutbildning (inom området mobil internet), som är utvecklat specifikt för förskolebarn, och inkluderar två serier som är Ålder(1-3) och Ålder(3-6).

Program tillgängligt på andra språk

My Kindergarten för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 8.68.00.00

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om My Kindergarten

Har du provat My Kindergarten? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.